Termeni și condiții
I. PĂRŢILE ACORDULUI
1. PRESTATORUL, denumit generic „Neurografica cu Olga” reprezentat prin una dintre firmele partenere sau colaboratoare de mai jos:
şi
2. BENEFICIARUL, persoana fizică sau juridică care achiziţionează online cursul pus la dispoziţie de către PRESTATOR,
denumite în continuare în mod colectiv “Părțile” și în mod individual “Partea”
având în vedere că :
• PRESTATORUL pune la dispoziţia BENEFICIARULUI cursuri online de formare;
• BENEFICIARUL doreşte achiziţionarea cursului
au convenit să încheie prezentul acord în următoarele condiţii:
II. OBIECTUL ACORDULUI
1. Obiectul acordului îl reprezintă vânzarea online de către PRESTATOR a cursurilor prezentate pe platforma online „Neurografica cu Olga” BENEFICIARULUI.
III. DURATA ACORDULUI
1. Prezentul acord intră în vigoare din momentul achiziţionării de către BENEFICIAR a cursului (cursuruilor) pus(e) la dispoziţie de către PRESTATOR şi încetează la data comunicată în prealabil BENEFICIARULUI pe site-ul https://neuro-grafica.net/ sau subpagini ale acestuia.
IV. PREŢUL ACORDULUI ŞI MODALITĂŢI DE PLATĂ
1. Prețurile cursurilor vor fi cele comunicate pe paginile de vânzare individuale pentru fiecare curs în parte.
2. Plata se va putea face online, cu cardul, prin transfer bancar sau ordin de plată și se achită integral în momentul plasării comenzii.
3. În cazul achitării prin rate, prețul cursului va fi comunicat pe paginile de vânzare individuale pentru fiecare curs în parte.
4. Pentru cursurile cu preturi exprimate in euro sau alte monede, se va achita contravaloarea sumelor respective in lei, la cursul valutar al băncii care procesează plata.
5. Factura fiscală se va emite la data debitării sumei integrale în contul PRESTATORULUI (conform extrasului de cont) sau după confirmarea plății în contul BENEFICIARULUI (conform extrasului de cont).
6. Toate sumele achitate in avans pentru cursuri ce se vor desfasura la o data ulterioara sunt returnabile în primele 14 zile de parcurgere a cursului.
V. DREPTURILE ŞI OBLIGAŢIILE PĂRŢILOR
V.1. PRESTATORUL se obligă:
1.1. Să pună la dispoziţia BENEFICIARULUI cursuri live sub formă de webinar + task-uri concrete + misiuni, așa cum sunt ele prezentate pe paginile de vânzare ale curusurilor individuale.
BENEFICIARUL nu va fi nevoit să instaleze nici un soft suplimentar.
Dacă BENEFICIARUL nu va putea participa LIVE la ora stabilită anterior de către BENEFICIAR, PRESTATORUL se obligă să pună la dispoziţia BENEFICIARULUI cursurile sub forma unor înregistrări.
1.2. Să ofere accesul BENEFICIARULUI pe platforma de Curs.
Toate cursurile vor fi urcate într-o platformă privată.
Sub fiecare video PRESTATORUL, angajaţii ori interpuşii acestuia vor oferi BENEFICIARULUI o serie de task-uri pe care acesta va fi nevoit să le facă.
PRESTATORUL, angajaţii ori interpuşii acestuia vor oferi explicaţii detaliate BENEFICIARULUI şi se obligă să ofere sprijin continuu în cazul solicitării exprese a BENEFICIARULUI în sensul nevoii unor explicaţii suplimentare.
În unele cazuri stabilite în mod unilateral de către PRESTATOR, BENEFICIARUL va găsi și diverse materiale adiționale care să îl ajute în absolut fiecare etapă.
1.3. Să ofere PRESTATORULUI cursul prin metoda „educație prin joacă”.
1.4. Să ofere BENEFICIARULUI accesul la o Comunitate de suport, sub forma unui grup privat de curs.
PRESTATORUL, angajaţii ori interpuşii acestuia vor ajuta cu răspunsuri și informații utile BENEFICIARUL.
1.5. Să ofere serviciile solicitate în cele mai bune condiții şi la termenele comunicate în prealabil BENEFICIARULUI şi stabilite în mod unilateral de către PRESTATOR.
1.6. Să verifice prezența BENEFICIARULUI la programul de instruire în vânzări online.
1.7. Să ofere acces la cursul de vânzări online şi după desfăşurarea lui.
2. BENEFICIARUL se obligă să:
2.1 Să achite prețul convenit pentru serviciile contractate, la termenele prevăzute în prezentul acord. In cazul in care Beneficiarul nu onoreaza termenele de plata comunicate de PRESTATOR, acesta din urma este absolvit de obligația acordării serviciilor de instruire online sau de livrarea produselor comandate.
2.2. Să participe la toate orele de instruire în vânzări online.
2.3. Să obligă să folosească întreaga competenţă profesională şi experienţă în domeniu.
2.4. Să obligă să permită PRESTATORULUI accesul la rezultatele sale financiare obţinute în urma cursului, indiferent de suport.
2.5. Să respecte întocmai, integral şi la timp toate task-urile pe care PRESTATORUL, angajaţii ori interpuşii acestuia i le dau pe toată perioada cursului.
2.6. Să respecte întocmai regulile de comunicare pe grupul de suport stabilite de PRESTATOR și să nu foloseasca un limbaj nepotrivit sau licențios pe acest grup la adresa PRESTATORULUI sau a oricărui alt participant în cadrul cursului.
2.7. Să nu pună la dispoziţia nici unui terţ, indiferent de metodă ori suport, cu titlu gratuit sau oneros, cursul pus la dispoziţia sa de către PRESTATOR, BENEFICIARUL având exclusiv dreptul de a folosi cursul spre vânzare online a activităţii sale/hobby-ului.
2.8. Îşi dă acordul pentru ca PRESTATORUL să folosească numele și imaginea sa, precum şi orice altă dată, informaţie, valoare ori statistică care conţine persoana BENEFICIARULUI, activitatea ori rezultatul său în urma cursului, pentru promovarea și publicitatea Neurografica cu Olga, în ceea ce priveste comunicările sale publice şi în campaniile de marketing ce promovează participarea la curs în orice formă (inclusiv site-ul, social media TV etc.), fără ca PRESTATORUL să fie ţinut la vreun cost faţă de BENEFICIAR.
2.9. Îşi dă expres acordul pentru filmarea şi fotografierea sa în cadrul cursurilor ce fac obiectul prezentului contract, ori ulterior absolvirii cursului dar în strânsă legătură cu acesta, precum şi pentru utilizarea imaginilor în cadrul materialelor video care se vor realiza de către PRESTATOR
2.10. Îşi dă expres acordul ca materialele video menționate, drepturile de imagine și orice materiale video realizate de către PRESTATOR în legătură cu cursul ce face obiectul prezentului contract să fi cesionate PRESTATORULUI cu titlu exclusiv, pentru toate teritoriile lumii, PRESTATORUL având, incluzând fără limitare dreptul exclusiv pentru: utilizarea, afișarea, expunerea, comercializarea, publicarea, dreptul de a reproduce integral sau parţial materialele, promovarea și distribuirea în orice format (inclusiv, fără limitare, televiziune, video, audio, internet, dispozitive și sisteme de comunicații mobile și electronice) şi în orice modalitate considerată oportună de către PRESTATOR.
VI. RĂSPUNDERE
1. Fiecare dintre părţi este răspunzătoare pentru îndeplinirea întocmai, integrală şi la timp a tuturor obligaţiilor asumate prin prezentul acord.
2. Părţile stabilesc de comun ca în cazul în care BENEFICIARUL pune la dispoziţia unui terţ cursul (art V.2.6 din acord) acesta va fi ţinut la plata către PRESTATOR a sumei de 50 000 EUR/obligaţie încălcată cu titlu de daune interese.
3. Părţile stabilesc de comun ca în cazul în care BENEFICIARUL încalcă oricare dintre obligaţiile privitoare la clauza de confidenţialitate, acesta va fi ţinut la plata către PRESTATOR a sumei de 50 000 EUR/obligaţie încălcată, cu titlu de daune interese.
VII. CLAUZA DE CONFIDENŢIALITATE
1. BENEFICIARUL se obligă să păstreze confidenţialitatea faţă de terţi, să nu dezvăluie sub nicio formă şi prin niciun mijloc, să nu utilizeze în nicio modalitate, fie direct, fie indirect, fie în folos propriu, fie în folosul altuia, niciun fel de materiale, acte, date, informaţii rezultate din/în legătură cu clauzele prezentului contract sau altor aspecte confidenţiale aparţinând PRESTATORULUI, de care BENEFICIARUL a luat la cunoştinţă în orice mod pe durata contractului.
2. Obligaţia de confidenţialitate, astfel cum este prevăzută mai sus, se menţine în sarcina BENEFICIARULUI timp de 10 (zece) ani de la data încetării prezentului contract. Prin informatii confidentiale se intelege orice informatie apartinand PRESTATORULUI sau terilor cu care PRESTATORUL are relatii de afaceri sau privind activitatea acestora si care este transmisa de catre PRESTATOR in executarea Contractului, precum si orice imprejurare relevanta legata de Beneficiar (inclusiv, dar fara a se limita la cele prevazute la lit. a) – c) de mai jos), indiferent daca aceasta informatie a fost transmisa de catre PRESTATOR sau terti, primita de catre PRESTATOR in forma scrisa, orala sau in orice alt mod, si care se refera inclusiv dar nelimitat la:
a) Planurile de afaceri, de marketing si financiare ale PRESTATORULUI, precum si ale clientilor acestuia si/sau ale tertilor cu care are relatii de afaceri sau cu care intra in contact prin natura activitatii desfasurate;
b) Sistemul organizatoric, informational si de management al PRESTATORULUI;
c) Informatii referitoare la numele clientilor si furnizorilor PRESTATORULUI, precum si orice alte informatii referitoare la datele tehnice, financiare, comerciale, indiferent daca in documentele respective figureaza sau nu cuvintele “confidential” ori “proprietate exclusiva”.
3. BENEFICIARUL declara si înțeleg ca vor folosi informatiile confidentiale care le parvin pe parcursul executarii prezentului Contract numai in interesul si in scopul indeplinirii obligatiilor sale contractuale si se obliga sa nu le transmita tertilor, indiferent de motiv si indiferent de forma in care ar putea fi transmise.
4. În cazul în care se dovedește că au încălcat obligația de confidențialitate, vor datora Beneficiarului penalități egale cu prejudiciul cauzat.
5. Orice declaraţii sau interviuri, precum şi dezvăluirea oricăror informaţii către media în legatură cu cursul se poate face de BENEFICIAR numai cu acordul prealabil al PRESTATORULUI.
6. Toate drepturile ce decurg din dreptul de proprietate intelectuală asupra programului, modelelor de curs, precum și a oricărui material folosit de formatorii incluși în programul de formare, în timpul procesului de formare sunt proprietatea exclusivă a PRESTATORULUI şi sunt protejate de legislația în domeniul proprietății intelectuale.
VIII. CLAUZA DE NECONCURENŢĂ
1. BENEFICIARUL garantează şi răspunde că nu va intra, în mod direct sau indirect, în concurenţă cu activitatea PRESTATORULUI și nici nu va desfășura, în mod direct sau indirect, el însuşi, angajaţi ori interpuşi ai acestuia, cu titlu gratuit sau cu titlu oneros, alte cursuri care au obiect identic sau similiar cu cel pus la dispoziţia sa de către PRESTATOR (curs de vânzare online hobby).
2. În masura în care această obligație este încălcată, BENEFICIARUL va fi ținut la plata daunelor interese către PRESTATOR, al căror cuantum este de minim 30.000 euro. În masura in care prejudiciul cauzat este unul mai ridicat, PRESTATORUL va fi indreptatit la repararea integrala a prejudiciului.
IX. ÎNCETAREA
1. Prezentul Contract încetează în următoarele cazuri:
1.1.prin ajungerea la termen;
1.2. prin acordul scris al ambelor parti;
1.3. prin rezilierea contractului.
2. Părtile au dreptul de a considera contractul ca fiind reziliat de plin drept, fără cerere de chemare în judecată şi fără nicio altă formalitate prealabilă, în cazul în care partea în culpă încalcă oricare dintre obligațiile din prezentul contract considerate de catre parţi esenţiale şi nu remediază această situaţie în termen de maxim 3 zile de la primirea notificării în acest sens de la cealalata parte (notificarea putând prevedea şi un termen mai scurt, în functie de circumstanţe)
3. În cazul neachitării la timp a serviciilor contractate, Prestatorul este absolvit de obligația acordării serviciilor de instruire online sau de livrarea produselor comandate.
X. POLITICA DE RETUR/ANULARE
1.În baza legislației UE, la achiziția unui produs sau seriviu online, aveți dreptul de a anula comanda în termen de 14 zile, indiferent de motiv și fără nicio justificare.
2. În cazul retragerii din program a Beneficiarului, acestuia nu i se restituie nici o suma din prețul achitat.
XI. FORŢA MAJORĂ
1. Niciuna dintre Părţi nu răspunde de neexecutarea la termen sau/și de executarea în mod necorespunzător – total sau parțial – a oricărei obligatii care îi revine în baza prezentului contract, dacă neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a obligaţiei respective a fost cauzată de forţa majoră, aşa cum este definită de lege.
2. Partea care invocă forţa majoră este obligată să notifice celeilalte părţi, în termen de 5 (cinci) zile de producerea evenimentului şi să ia toate masurile posibile în vederea limitării consecinţelor lui.
3. Dacă în termen de 10 (zece) de zile de la producere evenimentul respectiv nu încetează, părţile au dreptul să-şi notifice încetarea de plin drept a prezentului contact fără ca vreuna dintre ele să pretindă daune-interese.
XII. ALTE CLAUZE
1. BENEFICIARUL nu va fi îndreptătit să cesioneze şi/sau să transfere drepturile şi/sau obligaţiile rezultând sau derivând din curs către un terţ fără consimţământul scris şi prealabil al PRESTATORULUI.
2. Părţile înţeleg şi acceptă ca toate sumele primite din parteneriate, promovari şi/sau publicitate în legătură cu cursul ce face obiectul prezentelor termeni şi condiţii revin exclusiv PRESTATORULUI.
3. În cazul neachitării în mod integral, exact şi la timp a serviciilor contractate, conform art. IV, PRESTATORUL este absolvit de obligația acordării serviciilor de instruire online.
4. Părţile înţeleg şi declară expres că, în situaţia în care BENEFICIARUL nu participă la toate orele sau nu îşi îndeplineşte în mod exact, integral şi la timp toate task-urile şi misiunile oferite lui de către PRESTATOR, acesta nu beneficiază de „GARANŢIE SUCCES CURS”, în cazul în care aceasta există.
5. Părţile înţeleg ca în cazul retragerii din program a BENEFICIARULUI, acestuia nu i se restituie nici o suma din prețul achitat.
6. Întârzierea în plata mai mult de 3 zile da dreptul PRESTATORULUI de a întrerupe accesul la serviciile furnizate până la achitarea sumelor cuvenite, conform art. IV.
XIV. DOCUMENTELE ACORDULUI
1. Prezentele termeni şi condiţii
2. Orice altă informaţie de pe https://neuro-grafica.net/
XV. LITIGII
1. Toate litigiile şi disputele referitoare la prezentul contract vor fi soluţionate pe cale amiabilă.
2. În cazul în care părţile nu reuşesc pe cale amiabilă, orice litigiu decurgând din sau în legătură cu prezentul contract, inclusiv referitor la încheierea, nulitatea, interpretarea, executarea sau desființarea acestuia, va fi soluționat definitiv de către instanțele de judecată de la sediul Beneficiarului.
XVI. CLAUZE FINALE
1. Părţile declară că înteleg deplin efectele clauzelor prezentelor termeni şi condiţii şi că aceste clauze reflectă voinţa comună şi neîngradită a părţilor.
2. Orice comunicare dintre părţi referitoare la prezentele termeni şi condiţii poate fi transmisă prin e-mail sau scrisoare, potrivit dispozitiilor legale în vigoare.
3. Modificarea prezentelelor termeni şi condiţii poate fi făcută de către BENEFICIAR fără acordul scris al părţilor contractante.
4. Clauzele prezentelor termeni şi condiţii se completează cu dispozițiile legale în vigoare.
5. Prezentele termeni şi condiţii se supun dispoziţiilor legii române.
6. Prezentelor termeni şi condiţii nu aduce atingere nici unui alt contract încheiat între Părţi.
Contractor’s Details
[•]
Terms and Definitions
A course, a master class means a set of interrelated materials, including audio, video, text, and photo materials, as well as pdf documents, musical notations and any associated materials published on [•], all having the same topic and all to be viewed in a specific order.
Terms of Use
By gaining access to a course, master class or any other content published on [•], the user:
- warrants that the personal data provided by him/her are accurate and relevant;
- warrants that he/she is of age and has full capacity to act;
- agrees that he/she is solely responsible for any consequences caused by submission of inaccurate, irrelevant or incomplete personal data;
- has carefully and thoroughly read and understood the description of the course page, contents of the course, and this agreement;
- upon payment, gains access to the pages of the website, and all the materials published on a page will be accessible for personal use excluding any copying or downloads;
- must ensure that his/her login and password are secure and exclude access of any third parties to the account, including voluntary transfer of the login and password;
Website administrators may amend the agreement with no additional notice to the users.
Website administrators may change the contents of the courses with no additional notice to the users.
Website administrators may at any time suspend the operations of the website for routine maintenance.
1. General
1.1. [•]shall publish a publicly available Public Offer (hereinafter referred to as the Offer, Agreement) on [•]. The Offer is a formal Contractor’s proposal of learning services to be provided via the Internet.
1.2. The terms, as provided in this Offer, shall be deemed accepted, when the Customer’s money is credited to the Contractor’s bank account, or when the Customer signs up on the website.
1.3. The agreement between the Customer and the Contractor in relation to a Service selected by the Customer shall be deemed made on the terms of the Offer from the date of acceptance until the Contractor and the Customer have performed their obligations thereunder in full.
1.4. Acceptance of the Offer means that the Customer has read and understood the terms of this Agreement and accepts the way the information services will be provided.
1.5. By accepting the Offer, the Customer acknowledges that services provided hereunder by the Contractor remotely using the software (hereinafter – Software) fully match the Customer’s ability to use services provided in such a way.
2. Terms and Definitions
2.1. Unless otherwise expressly required by the context, the following words and expressions used in this Agreement shall have the following meanings:
2.1.1. “Agreement” means this document publish on the Internet and sent for review by email or otherwise provided.
2.1.2. “Customer” means the recipient of services hereunder.
2.1.3. “Services” means learning services provided by the Contractor to the Customer for a fee. Services may be provided as consultation, a lesson, or a video lecture.
2.1.4. “Software” means a web browser (Internet Explorer, FireFox, Google Chrome and similar ones) for access to information resources on the Internet, and other software for transfer, storage and processing of the information provided. The Customer will be solely responsible for availability of the Software on his/her PC and/or smartphone.
2.1.5. “Website” means a totality of information, texts, graphic elements, design, images, photo and video materials, and other intellectual property contained in an information system that makes such information available on the Internet at URL: [•]
3. Subject of the Agreement
3.1. The subject of this Offer are paid services provided to the Customer to grant access to the content published on the Website, including video, text, pdf files. The Customer shall pay for the Services and duly comply with the terms and conditions, as provided herein.
3.2. The Services, as set forth hereunder, shall be provided by the Contrcator remotely via the Internet using the Software.
3.3. The entire content of the Website, including all Services provided by the Contractor, constitutes learning activities that are not subject to licensing (tutoring and learning courses for adults), not followed by final examination, any qualification to be awarded or any academic certificates to be issued.
4. Terms of Services
4.1. Learning services shall be provided as videos (a lesson or a lecture) published in accordance with the learning plan.
4.2. The contents of the learning plan for each course, lesson or master class shall be published on the Website.
4.3. The Agreement shall be deemed accepted when the Customer pays the full price of the relevant Service, and such acceptance means that the User fully and irrevocably accepts the terms of this Agreement and will be equivalent to the User’s original signature affixed to the Agreement.
4.4. After money is credited to the Contractor’s account, or the User signs up on the Website, the Offer shall be deemed accepted and the Agreement shall be deemed made.
4.5. Acceptance Procedure:
4.5.1. The User shall select a Service on the Contractor’s Website, read the payment terms or complete the procedure of signing up on the Website.
4.5.2. After the relevant Service has been selected, the User goes to the cart and makes payment.
4.5.3. A Service shall be deemed provided after the Contractor has provided all the information and implemented the whole program according to the selected Service.
5. Rights and Obligations of the Parties
5.1. The Contractor may:
5.1.1. Obtain from the Customer the information needed to provide services hereunder;
5.1.2. Get paid for Services that are provided as and when set forth herein.
5.1.3. Publish any materials and feedback created by the User in the process of receiving learning services without no restrictions or claims for compensation from the User.
5.1.4. At his own discretion, amend this Agreement with no approval needed from the Customer, provided however that the amended terms shall be published at [•] at least one day prior to the date the terms come into effect.
5.2. The Contractor shall:
5.2.1. Provide the Customer with consultation services in the scope the complies with this Agreement.
5.2.2. Inform the Customer about the rules and requirements applicable to organization of consultation services, quality and contents thereof, rights and obligations of the Customer in the process of receiving services.
5.2.3. Grant access to the courses that have been paid by opening access to published videos.
5.3. The Customer may:
5.3.1. Receive Services of proper quality in accordance with the Agreement.
5.4. The Customer shall:
5.4.1. To receive Services hereunder, the Customer shall have a PC with Internet access, headphones and a microphone, and the Software installed.
5.4.2. After a Service have been selected, this Public Offer has been accepted and consultation services have been paid in full, comply with learning schedule, recommendations and requirements issued by the Contractor within the Services provided hereunder.
5.4.3. Not distribute (disclose, publish on websites, copy, transfer or resell to a third party) the information and materials provided by the Contractor to the Customer hereunder for commercial or non-commercial purposes, or create information products based thereon to commercialize the same, or otherwise use the information for purposes other than personal use.
6. Price of Services and Payment Terms
6.1. Payment terms and methods can be found on the Website.
6.2. The price of the Service is available on the Website and may be changed by the Contractor at any time at his own discretion. A new price will take effect after it is published and shall not apply to Services that have been paid as of the date of publication.
6.6. A decision to refund or deny a refund of money shall be made by the Contractor within 3 (three) business days after the respective claim is received from the Customer.
6.7. Money shall be refunded to the Customer’s account used to pay for the learning, as provided by the Customer in the claim and confirmed by payment (a letter from the payment system), within 7 (seven) business days after the decision to refund has been made.
6.8. Money shall be refunded net of fees charged by payment systems.
7. Liability of the Parties
7.1. The Contractor shall not be liable for the Customer’s inability to participate in the learning not attributable to the Contractor.
7.2. The Contractor shall not be liable for any Services failing to meet the Customer’s expectations and/or for the Customer’s perception, and such failure to meet expectations and/or negative perception shall not be a reason to consider that the Services are of poor quality or have been provided in an insufficient scope.
8. Term and Amendments
8.1. This Offer shall come into effect upon acceptance hereof by the Customer and will remain in full force until the Parties have performed their obligations in full.
8.2. The Contractor reserves the right at his own discretion to deny a Service to the Customer at any point with a refund of prepaid monies, except for the cost of the services that have been actually provided and the fees charged by payment systems.
8.3. The Customer agrees and acknowledges that any amendments made to the Offer shall cause the amendments to be made to the Agreement signed and existing between the Customer and the Contractor, and that such amendments shall come into effect at the same time with the amendments made to the Offer. Continuation of the use of the Website will mean the User’s (Customer’s) consent to the terms of the new revision of the Offer. If the Customer disagrees with the terms of the new revision of the Offer, the Customer shall cease using the Website.
9. Use of Personal Data
9.1. The Customer consents to processing of his/her personal data, in particular, name, surname, e-mail, contact telephone by the Contractor.
9.2. Personal data processing means recording, organizing, collecting, storing, modifying (updating, changing), retrieving, using, transferring (distributing, providing, accessing), anonymizing, blocking, erasing, and destroying personal data.
9.3. Personal data are processed for the purpose of performing the Contractor’s obligations hereunder, providing the Customer with answers to questions, and sending information and advertisements to the email indicated by the Customer in his/her payment.
9.4. The Customer may at any time withdraw his/her consent to processing of personal data with a respective notice to the Contractor to be sent to [•]@[•]. However, the Customer understands and acknowledges that withdrawal of consent to processing of personal data may require any information related to the Customer’s participation in the learning program, to be deleted.
9.5. The Customer consents to receive newsletters and promotional materials from the Contractor, or from other parties acting on behalf of the Contractor, at the email and over the contact telephone, as indicated by the Customer in his/her payment for services.
9.6. The consent to receipt of newsletters and promotional materials may be withdrawn by the Customer at any time with a respective notice to the Contractor to be sent to [•]@[•].
Contractor’s Details
[•]